Bestelinformatie

Prijzen:
Bij Wijnbouw Totaal zijn alle getoonde prijzen op de website exclusief BTW.
Verzendkosten worden berekend op basis van het totaalgewicht van de te verzenden goederen.

Hoe te bestellen:
Kies de artikelen in het bestelformulier en verzend deze. U ontvangt vervolgens ter bevestiging een e-mail dat wij u bestelformulier hebben ontvangen.

Betaling:
Wijnbouw Totaal zal u aan de hand van het bestelformulier per e-mail een factuur sturen met het verzoek de betaling per overschrijving te voldoen op onderstaand bankrekeningnummer. Het is ook mogelijk uw betaling via PayPal te voldoen, hiervoor ontvangt u per e-mail een betaalverzoek. Wanneer wij uw betaling hebben ontvangen wordt uw bestelling verzendklaar gemaakt en verzonden. Vermeld bij uw betaling altijd uw naam en factuurnummer. De reservering van de bestelde artikelen gaat pas in na ontvangst van de betaling. Indien wij binnen de 5 werkdagen na de e-mail met de factuur geen betaling hebben ontvangen wordt de bestelling automatisch en kosteloos geannuleerd.

Afhaaladres:
Wijnbouw Totaal
Boschoven 26
5111 XG Baarle-Nassau
Nederland

Bankgegevens:
Naam bank: KNAB
Naam rekeninghouder: Wijnbouw Totaal
(Bank Identification Code) BIC / SWIFT code: KNABNL2H
(International Bank Account Number) IBAN nr: NL 78 KNAB 0255 8377 47

Verzendkosten:
Welke verzendkosten moet ik betalen voor mijn bestelling?

  • De verzendkosten berekenen we aan de hand van het totaalgewicht van de gekozen artikelen. (bijv. van 0-10kg, 10-30kg, etc.). Daar wij aan de landsgrens Nederland/België gevestigd zijn, kunnen wij zowel gebruik maken van Nederlandse als Belgische pakketdiensten. Hiermee kunnen we de verzendkosten zo laag mogelijk houden. Bij artikelen die niet per pakketpost verzonden kunnen worden bereken wij de transportkosten.

Wordt bij levering onder rembours extra kosten in rekening gebracht?

  • Ja, omdat deze service meer werk met zich meebrengt voor het postbedrijf, wordt voor deze verzend- en betalingsmethode 8,75 Euro extra berekend bovenop de normale verzendkosten.

Hoe weet ik wat ik moet betalen?

  • In de factuur zijn de verzendkosten of transportkosten voor uw bestelling opgenomen. Mocht u vragen hebben omtrent de berekende verzendkosten of transportkosten kunt u telefonisch of via e-mail contact met ons opnemen. Tel: +31 13 507 93 01 / E-mail: info@wijnbouwtotaal.nl

Kan ik ook mijn bestelling afhalen?

  • Zelf afhalen is mogelijk. Wel graag telefonisch even een afspraak maken om teleurstelling te voorkomen. Het artikel kan namelijk momenteel niet voorradig zijn op het afhaaladres. Tel: +31 13 507 93 01

Kan ik mijn bestelling laten leveren op een ander adres?

  • Ja, dat kan. U kunt bij opmerkingen een ander leveringsadres opgeven.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden voor levering buiten Nederland?

  • De betalingsmethode  per bankoverschrijving kan voor zowel binnenlands als buitenlandse leveringen worden gebruikt. Zie hierboven onder het kopje “Betaling” voor de benodigde bankgegevens.

Levering:
Indien meerdere artikelen worden besteld, waarvan één artikel niet op voorraad is zullen wij uw complete bestelling leveren nadat het ontbrekend artikel voorradig is. Indien wij het ontbrekend artikel niet op redelijke termijn kunnen leveren zullen wij de op voorraad liggende artikelen leveren als deellevering. Voor de nalevering worden geen kosten aangerekend. Indien u echter uitdrukkelijk de onmiddelijke deellevering van de voorradige artikels vraagt vallen de bijkomende transportkosten ten uwe laste. U wordt via e-mail op de hoogte gehouden van een deellevering.

BTW vrije levering:
Bedrijven die niet in Nederland maar wel binnen de Europese Unie gevestigd zijn kunnen om een BTW-vrije levering vragen. Op het bestelformulier dient u bij opmerkingen het volgende te vermelden:

  • Dat u om een BTW-vrije levering verzoekt.
  • Uw firma gegevens.
  • Uw geldig BTW-nummer

Na controle van de geldigheid van het bedrijf en BTW-nummer zullen wij dit in de factuur verwerken.

Retourzendingen:
Er zijn een aantal situaties mogelijk waarbij u één of meerdere artikelen zou willen retourneren:

  • Bij levering blijkt dat één of meerdere artikelen defect of beschadigd blijken te zijn.
  • U wilt later aanspraak maken op de garantie van een artikel.
  • Bij levering blijkt dat één of meerdere artikelen verkeerd zijn besteld of geleverd of dat deze niet aan uw verwachtingen voldoen.
  • U wilt een artikel dat niet meer onder de garantie valt laten repareren.

Wanneer u een pakketje retour wilt laten zenden verzoeken wij u nog niets te ondernemen voordat u hierover eerst contact met ons heeft opgenomen. Per e-mail zullen wij u kunnen vertellen hoe in de betreffende situatie te handelen en of er voor u kosten zijn verbonden (bijv. bij retourzending t.b.v. een reparatie die buiten garantie valt).